Wat kan het?


Wat doet de software van ez2xs?
Waarom is het zo gemakkelijk en slim?
Bekijk de video

Gegevens bewaren
Op een advocatenkantoor is het zorgvuldig bewaren van gegevens van het grootste belang. In de advocatuur wordt soms jaren aan een zaak gewerkt. Alle zaak-gegevens worden bijgehouden in een vaak lijvig dossier. Veelal is behoefte aan deze informatie in elektronische vorm en vaak ook buiten kantoor. Bovendien zijn de dossiers vaak moeilijk toegankelijk voor anderen dan de advocaat zelf die precies zijn weg weet in het dossier omdat hij weet hoe hij de gegevens heeft gerangschikt en waar hij alles heeft opgeborgen.

Toegang tot gegevens
Meerdere juristen hebben toegang nodig tot de zaakgegevens, op andere locaties dan op kantoor, en ook op tijdstippen buiten kantooruren om. De software voor advocaten van ez2xs lost dit probleem op een gemakkelijke en eenvoudige manier op. Met “ez2xs” verliezen de medewerkers van uw advocatenkantoor geen tijd meer met bladeren door dossiermappen om te zoeken naar zaakgegevens, dossiernummers, namen van advocaten van de tegenpartij, contactgegevens en documenten. Bovendien ondersteunt ez2xs een conflict-check, het berekenen van reiskosten, het maken van gespecificeerde facturen en het zoeken naar e-mails. Met ez2xs hoeven geen aparte softwarepakketten meer gebruikt te worden voor tijdschrijven, facturatie, contactpersonenregistratie of zaakdocumentatie.

Eén geïntegreerd systeem zonder eigen servers, software en backups

Het gebruik van “ez2xs” maakt al uw andere systemen overbodig. U heeft via het internet toegang tot al uw gegevens. Overal en altijd. Op desktops, laptops, tablets en mobiele telefoons heeft u toegang tot

  • urenregistratie
  • facturatie
  • zaakregistratie
  • document management door het koppelen van dossiers aan opdrachtgevers, tegenpartijen en andere betrokkenen (zodat het dossier vanuit elke invalshoek is terug te vinden)
  • relatiebeheer (overzichtelijk beheer van contactpersonen ten behoeve van mailings, brochures, conferenties, marketing en sales)
  • rapportages op kantoor-, sectie- en individueel niveau
  • e-mail (ook e-mails kunnen eenvoudig worden opgeslagen in het dossier)
  • agenda

Nieuwsgierig?
Nieuwsgierig geworden? Bel ons (020-6406500) of mail ons voor een vrijblijvende demo. Wij zijn trots op ons systeem en vertellen u er graag over. Het is gemaakt door goed te luisteren naar de wensen van advocaten en het is ook door hen getest. Het sluit daarom naadloos aan op uw werk als jurist.